Молитвы к святым: молитва святителю николаю, молитва целителю Пантелеймону, молитва ангелу хранителю

Молитвы к святым: молитва святителю Николаю,  молитва целителю Пантелеймону, молитва Ангелу хранителю 

Русский вариант 

Молитва Святителю Николаю Мирликийскому 
О святителю Христов Николае! Услыши нас, грешных раб Божиих (имена), молящихся тебе, и моли о нас, недостойных, Содетеля нашего и Владыку, милостива к нам сотвори Бога нашего в нынешнем житии и в будущем веце, да не воздаст нам по делом нашим, но по Своей благости воздаст нам. Избави нас, угодниче Христов, от зол, находящих на нас, и укроти волны страстей и бед, возстающих на нас, да ради святых твоих молитв не обымет нас напасть и не погрязнем в пучине греховней и в тине страстей наших. Моли, святителю Николае, Христа Бога нашего, да подаст нам мирное житие и оставление грехов, душам же нашим спасение и велию милость, ныне и присно и во веки веков. 

Молитва великомученику и целителю Пантелеймону 
О, великий угодниче Христов, страстотерпче и врачу многомилостивый Пантелеймоне! Умилосердися надо мною, грешным рабом, услыши стенание и вопль мой, умилостиви Небеснаго, Верховнаго Врача душ и телес наших, Христа Бога нашего, да дарует ми исцеление от недуга, мя гнетущаго. Приими недостойное моление грешнейшаго паче всех человек. Посети мя благодатным посещением, не возгнушайся греховных язв моих, помажь их елеем милости твоея и исцели мя; да здрав сый душею и телом, остаток дней моих, благодатию Божиею, возмогу провести в покаянии и угождении Богу и сподоблюся восприяти благий конец жития моего. Ей, угодниче Божий! Умоли Христа Бога, да предстательством твоим дарует здравие телу моему и спасение души моей. Аминь! 

Молитва от недуга пьянства 
Спаси, Господи, и помилуй рабов Твоих (имярек) словесами Божественного Евангелия Твоего, читаемыми о спасении рабов Твоих сих (имярек). Попали, Господи, терние всех согрешений их, вольных и невольных, и да вселится в них благодать Твоя, просвещающая, опаляющая, очищающая всего человека. Во имя Отца и Сына и Святаго Духа. Аминь. (После, стоя, читать 15главу из Евангелия от Иоанна ежедневно, и еще раз прочитать молитву от недуга пьянства).

Молитва Пресвятой Богородице к иконе «Неупиваемая Чаша» (от алкоголизма) О, Премилосердая Владычице! К Твоему заступлению ныне прибегаем, молений наших не презри, но милостивно услыши нас: жен, детей, матерей и тяжким недугом пианства одержимых, и того ради от матере своея - Церкви Христовой и спасения отпадающих, братьев и сестер, и сродник наших исцели. О, Милостивая Мати Божия, коснися сердец их и скоро возстави от падений греховных, ко спасительному воздержанию приведи их. Умоли Сына Своего, Христа Бога нашего, да простит нам согрешения наша и не отвратит милости Своея от людей Своих, но да укрепит нас в трезвении и целомудрии. Приими, Пресвятая Богородице, молитвы матерей, о чадех своих слезы проливающих, жен, о мужех своих рыдающих, чад, сирых и убогих, заблудшими оставленных, и всех нас, к иконе Твоей припадающих. И да приидет сей вопль наш, молитвами Твоими, ко Престолу Всевышняго. Покрый и соблюди нас от лукаваго ловления и всех козней вражиих, в страшный же час исхода нашего помоги пройти непреткновенно воздушныя мытарства, молитвами Твоими избави нас вечнаго осуждения, да покрыет нас милость Божия в нескончаемые веки веков. Аминь. 

Молитва к Aнгелу Xранителю Ангеле Христов святый, к тебе припадая молюся, хранителю мой святый, приданный мне на соблюдение души и телу моему грешному от святаго крещения, аз же своею леностию и своим злым обычаем прогневах твою пречистую светлость и отгнах тя от себе всеми студными делы: лжами, клеветами, завистию, осуждением, презорством, непокорством, братоненавидением, и злопомнением, сребролюбием, прелюбодеянием, яростию, скупостию, объядением без сытости и опивством, многоглаголанием, злыми помыслы и лукавыми, гордым обычаем и блудным возбешением, имый самохотение на всякое плотское вожделение. О, злое мое произволение, егоже и скоти безсловеснии не творят! Да како возможеши воззрети на мя, или приступити ко мне, аки псу смердящему? Которыма очима, ангеле Христов, воззриши на мя, оплетшася зле во гнусных делех? Да како уже возмогу отпущения просити горьким и злым моим и лукавым деянием, в няже впадаю по вся дни и нощи и на всяк час? Но молюся ти припадая, хранителю мой святый, умилосердися на мя грешнаго и недостойнаго раба твоего (имя), буди ми помощник и заступник на злаго моего сопротивника, святыми твоими молитвами, и Царствия Божия причастника мя сотвори со всеми святыми, всегда, и ныне и присно и во веки веков. Аминь. 

Молитва в День Рождения Господи Боже, Владыка всего мира видимого и невидимого. От Твоей святой воли зависят все дни и лета моей жизни. Благодарю Тебя, премилосердный Отче, что Ты дозволил мне прожить еще один год; знаю, что по грехам моим я недостоин этой милости, но Ты оказываешь мне ее по неизреченному человеколюбию Твоему. Продли и еще милости Твои мне, грешному; продолжи жизнь мою в добродетели, спокойствии, в здравии, в мире со всеми сродниками и в согласии со всеми ближними. Подай мне изобилие плодов земных и все, что к удовлетворению нужд моих потребно. Наипаче же очисти совесть мою, укрепи меня на пути спасения, чтобы я, следуя по нему, после многолетней в мире сем жизни, перейдя в жизнь вечную, удостоился быть наследником Царства Твоего Небесного. Сам, Господи, благослови начинаемый мною год и все дни жизни моей. Аминь. 

Украинский вариант 

Молитва до св. Миколая Чудотворця 
О святителю Христовий Миколаю! Почуй нас, грішних рабів Божих (імена), що моляться Тобі, і моли за нас, недостойних, Сотворителя нашого і Владику. Виблагай Бога нашого бути милостивим до нас у нинішньому житті і в майбутньому віці, нехай не за ділами нашими, а за Своєю милістю відплатить нам. Визволи нас, угоднику Христовий, від зла, що находить на нас, і вгамуй хвилі пристрастей і бід, що повстають проти нас. Нехай заради святої молитви твоєї не поглине нас напасть і не потопить у безодні гріховній і в болоті пристрастей наших. Моли, святителю Миколаю, Христа Бога нашого, щоб подав нам мирне життя й спасіння і велику милість, нині, і відпущення гріхів, а душам нашим — повсякчас, і на віки віків. Амінь 

Молитва на зцілення від різних захворювань до св. Пантелеймона 
О великий угодниче Христовий, страстотерпче, лікаю і цілителю багатомилостивий Пантелеймоне! Змилосердися наді мною, грішним слугою, почуй стогін і розпач мій, змилостиви Небесного, Верховного Лікаря душ і тіл наших, Христа Бога нашого, нехай подарує мені зцілення від хвороби моєї, яка гнітить мене. 
Прийми недостойне моління моє, найгрішнішого відвідуванням. Не відвернися від гріховних ран моїх, помаж їх єлеєм милості твоєї і зціли мене, щоб я був здоровим душею і тілом моїм і залишок днів моїх, з Ласкою Божою, зміг провести в покаянні і догоджуванні Богові і щоб сподобився отримати щасливе завершення життя мого. 
Угодниче Божий! Дуже прошу тебе: моли Христа Бога, нехай заступництвом твоїм подаруй здоров’я для тіла мого і спасіння для душі моєї. А я буду прославляти Його завжди, нині і повсякчас і на віки віків. Амінь. 

Молитва проти алкоголізму 
Спаси, Господи, і помилуй раба Твого (рабу Твою) (ім’я) словами Божественного Євангелія Твого, прочитаного за спасіння раба Твого. Попали, Господи, терни всіх гріхів його і нехай вселиться в нього благодать Твоя, що опалює, очищає і освячує всю людину навіки. Амінь. (І прочитати, стоячи, 15 главу з Євангелія від Іоанна, і вкінці ще раз прочитати молитву проти алкоголізму) 

Молитва до Божої Матері на честь Її ікони «Неупивна Чаша» (проти алкоголізму) 
О Премилосердна Владичице! До Твого заступництва нині вдаємося, молінь наших не відкинь, але милостиво почуй нас, жінок, дітей, матерів. Зціли братів, і сестер, і близьких наших, що тяжкою недугою пияцтва одержимі й через це від Матері своєї Церкви Христової і спасіння відпадають. О милостива Мати Божа, торкнися їхніх сердець і скоро підійми від падінь гріховних, і до спасенного відродження приведи їх. Умоли Сина Свого, Христа Бога нашого, щоб простив нам гріхи наші і не відвернув милості Своєї від людей Своїх, але щоб зміцнив нас у тверезості й цнотливості. Прийми, Пресвята Богородице, молитви матерів, які сльози за дітей своїх проливають; жінок, що чоловіків своїх оплакують; убогих та нещасних дітей, які без опіки залишені; і всіх нас, що до ікони Твоєї припадаємо. Нехай дійдуть ці благання наші молитвами Твоїми до Престолу Всевишнього. Покрий і збережи нас від пасток лукавого і всіх ворожих хитрощів, а в страшний час відходу нашого допоможи неушкоджено пройти повітряні митарства. Молитвами Твоїми визволи нас від вічного осуду, нехай покриє нас милість Божа на нескінченні віки. Амінь. 

Молитва до Ангела-Охоронителя
Святий ангеле, приставлений до моєї грішної душі і до пристрасного мого життя, не покидай мене грішного і не відступи від мене за нестриманість мою. Не попусти злому духові володі¬ти мною через пристрасті мого смертного тіла. Зміцни мої немічні сили в боротьбі з гріхами і наставляй мене на спасенну дорогу. О святий ангеле Божий, охоронителю й захиснику моєї нерозкаяної душі і тіла, прости мені все, чим образив я тебе за всі дні життя мого, і коли чим погрішив минулої ночі, захисти мене в нинішній день, і охороняй мене від усякої спокуси диявольської, щоб я ніякими гріхами не гнівив Бога мого, і молися за мене до Господа, щоб Він утвердив мене у страху Своїм і показав мене достойним слугою Своєї безмірної благости. Амінь. 

Молитва на День Народження
Господи Боже, Владико всього світу видимого і невидимого. Від Твоєї святої волі залежать усі дні й роки життя мого. Дякую Тобі, Отче премилосердний, що Ти дозволив мені прожити ще один рік. Знаю, що за гріхи мої я недостойний цієї милості, але Ти її даєш мені з невимовного чоловіколюбства Твого. Продовжи і ще милості Твої мені грішному, продовжи життя моє в доброчинності, в мирі з усіма рідними і в згоді з усіма ближніми. Подай мені достаток плодів земних і все, що для вдоволення потреб моїх необхідне. Найбільше ж очисти совість мою, укріпи мене на дорозі спасіння, щоб я, йдучи нею, після довголітнього життя на цьому світі, перейшовши в життя вічне, удостоївся бути наслідником Царства Твого Небесного. Сам, Господи, благослови цей рік, що його починаю, і всі дні життя мого. Амінь.